shake that ass

Jag måste berätta för er om en ganska knäpp grej som hände idag.
 
Min syster fick i födelsedagspresent en massage hos Axelsons gymnastiska institut som hon tänkte utnyttja nu när hon var hemma i Stockholm. Jag, som egentligen skulle gått i skolan idag men är kvar i Stockholm p.g.a magkatarr & hjärtesorg, blev erbjuden samma massage av min mamma som tyckter synd om mig. Så jag blev glad och ringde och bokade tid jag också.

Hur som helst, Anna & jag skulle få något som kallades "Avancerad muskulation" i 55 min. Det lät ju bra tänkte vi och åkte dit. Efter att ha suttit i väntrummet ett tag kom en kille som presenterade sig som Gustaf, hämtade mig och visade mig till massagerummet. Väl där sa han:

"Jaha, vad har du problem med då?" Och jag, som bara ville ha en vanlig massage, vred och vände på mig lite..
"Nja, jag har väl inga större problem" sa jag och han tittade frågande på mig. Jag insåg nu att det alltså inte var fråga om någon vanlig, avslappnande massage utan mer om sjukgymnast massage vid skador liksom. Så jag förklarade för honom att jag hade haft problem med mitt ena knä och med mina benhinnor.

Då nappade han direkt och började förklara att det kunde sitta i sätesmuskeln och bla bla bla. Så jag, av med kläderna, han konstaterade att jag var sne i höften o.s.v., och sen var det bara att ta plats på britsen.
Efter att han har jämfört mina ben och dragit lite och haft sig hör jag hur han säger:
"Nu drar jag ned dina trosor"

Ehhhm, jaha, okej?...jag blev lite halvt förvånad och obekväm i situationen. Men då jag låg på mage med handduk över mig tänkte jag att va fan, han kan väl sitt jobb. Och trosorna hamnade vid knävecken, typ.
Vilket jobb den killen måste ha..

Och jag, som hade förväntat mig 55 minuters skön massage, fick 55 minuters rumpknådning. Enbart! Jag hade i början ändå bett om lite ryggmassage och det hade han sagt att det nog skulle gå att fixa. Sen hör jag honom säga:

"Tyvärr, vi hann inte med ryggen idag"

ehh..nej jag märkte det. Tack och hej. Om ni undrar så har nog min rumpa aldrig varit så mjuk som den är nu!

Om någon timme bär det av med tåget tillbaks till Hallsberg och ikväll blir det middag med Carin och Elin. Mysigt :)

Kommentarer
Postat av: John

Haha va oväntat!:P men tänk positivt, du har väl typ Världens mjukaste rumpa nu i alla falL! :D haha

2009-02-03 @ 18:07:15
URL: http://denunderbarajohn.blogg.se/
Postat av: Elin

Och Rebecca!!!

2009-02-03 @ 19:34:45
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Elin

Och Rebecca!!!

2009-02-03 @ 19:36:22
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Elin

Och Rebecca!!!

2009-02-03 @ 19:37:15
URL: http://cajjsunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0