confused

Idag är det så mycket som jag vill skriva och berätta, men som jag nog egentligen inte borde lägga så mycket tankar på. Tidigare idag skrev jag ett långt inlägg med alla mina tankar och känslor men samtidigt som jag skulle publicera det ångrade jag mig och slängde det i utkasten istället. Det är nog där det får ligga så länge.

Jag vill skriva och visa er fina bilder från Åre också men jag väntar lite med det tills jag lyckats få tag i bilderna. De från min mobil vill prompt inte komma in i datorn av någon konstig anledning. Men det kommer det också..

Imorrn börjar jag skolan 11,25 (skönt). Det är dock inte  vilken skoldag som helst, det är sista hälften av gymnasiet som börjar. Hälften avklarat, hälften kvar. Känns både bra och dåligt på något vis, men mest bra. Frågan är bara vad man ska hitta på sen, men sånt där löser sig oftast ändå.

Nu ska jag ta mig i kragen och duscha. Och sen ska jag byta till något annat än Enrique Iglesias på Spotify för han är inte den bästa att lyssna på om man är lite deppig. Hoppas 2009 blir ett fint år.

Puss från Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0