is this it?

Hej på er.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga idag mer än att allting just nu känns värdelöst och ledset. Jag är fortfarande lite chockad och förvånad och vet inte riktigt hur jag ska behandla situationen men allting löser sig, någon gång, på något sätt. Även fast det inte känns så just nu. Hur som helst så har jag i alla fall väldigt fina och snälla vänner och familj som bryr sig vilket gör det hela lite lättare i alla fall. Jag borde försöka gå & lägga mig nu men är lite rädd för att alla jobbiga tankar ska komma krypandes och hålla mig vaken alldeles för länge...

Jag hoppas att allt är fint med er. Jag återkommer när jag känner mig lite gladare.

/ Klara

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad har hänt Klara? :(

2009-01-16 @ 09:07:31
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tiden läker alla sår, vare sig man vill det eller ej. Vad som än hänt kommer det gå över. :)

2009-01-16 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0