monday you can fall apart

Hej på er

Nu är jag tillbaks till Hallsberg och vardagen igen. Tyvärr inte det roligaste i dessa tider. Jag försöker att inte tänka, men det är betydligt lättare sagt än gjort. Tyvärr.

Sälen var i alla fall riktigt roligt och mysigt. Det värmer att ha så härliga tjejer runt sig dygnet runt. Vädret var dock inte det bästa, 3 av 4 dagar snöade det rejält vilket resulterade i svåråkta/obefintliga längdspår & mer eller minde trötta & kalla tjejer. Men det blir vad man gör det till liksom. :)  På kvällarna roade vi oss med att spela spel, basta & åka plastduk i slalombacken vid Högfjället. Det sista var helt galet! Jag ska lägga upp bilder när jag fått dom, och jag lovar, denna gång ska jag göra det också. Bilderna från Åre kanske kommer inom en snar framtid dom också, den som lever får se.

Jag lyssnar himla mycket på Melissa Horn just nu. Lite deppigt men sjukt fint. Annars vet jag inte riktigt vad mer jag har att säga. Saker och ting är inte riktigt som de brukar...Jo förresten, jag har ont i halsen idag så det blev ingen träning & på onsdag blir det tårtkalas hemma hos Lilian som fyller 19 år om en vecka. Mysigt! Om ni inte visste heller så fyller jag 18 om 1 månad och en vecka, exakt idag! Det ni!



Jag slänger in en mysig bild på Ellen för att jag är så glad att jag har henne, och för att hon förstår så bra.





Var du än befinner dig, har du en famn för mig?



Kommentarer
Postat av: ellen

min famn finn alltid iaf

2009-01-26 @ 20:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0