high on diesel and gasoline

Idag är en grym dag. Jobbet gick sådär lätt som man inte tror att det kan göra. Vi hade skitkul och solen sken hela dagen. Även om det låter knäppt så känns det faktiskt lite vemodigt att det är sista dagen imorrn. Jag kommer nog sakna grabbarna lite..

 När jag kom hem från jobbet stack jag ut och sprang 3-minutersintervaller, med mig själv. Det har nog aldrig hänt förr. Cred till mig som faktiskt genomförde passet trots alla jobbiga tankar och bortförklaringar innan! Jag är sjukt nöjd och riktigt taggad inför O-ringen. Det är nog första gången som jag känner mig så här förberedd och vältränad, ska bli sjukt kul att springa! Och bo i husvagnen (som Christian den ängeln har fått tag på) med mina goa vänner.

Som sagt, semester imorrn(!!) sen kanske fika med Mallan & Fredrik i stan innan jag ska iväg och klippa mig (äntligen) för att bli en snygg kvinna igen. Det kan nog bli bra.

Hoppas ni är lika glada som jag!

Kommentarer
Postat av: maloeien

Härligt tjejen!

Då kommer du vara i grym form till U-10 också för i år är det ju dags för oss att göra vårt och lämna över till de yngre!

Fika låter bra, vi hörs imorrn... och fööresten så gillade jag den blåblommiga minst lika mycket;)

pussokram

2009-07-16 @ 21:49:34
Postat av: Matilda

Vad pepp jag blev av att läsa din blogg idag =)=) Det gillas!

2009-07-17 @ 15:34:03
URL: http://mmmatilda.blogg.se/
Postat av: karin :)

lycka till på tävlingen, du kommer springa så snabbt så tror jag! :) och du är saknad stumpan!

puss!

2009-07-18 @ 19:12:30
URL: http://kolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0