Känn pepp

Jag måste bara visa er vad jag har gjort idag!








Ser ni? Mamma rensade sin garderob imorse vilket gjorde att jag fick chansen att rota lite i gömmorna. Då hittade jag en kjol som hon haft för en herrans massa år sen som var jättefin men alldeles alldeles för lång. (Den gick ned till golvet & sånt tolererar jag inte!) Smart som jag är kom jag på att det faktiskt går att sy om man vill. Sagt och gjort, numera är kjolen en ballongkjol och knappt knälång. Jag är sjukt nöjd! Jag har i princip aldrig i hela mitt liv blivit nöjd med någonting jag gett mig på att sy, förutom idag. Ni ska veta vilket kick det gav mig! Jag har redan fyndat två hellånga kjolar till som jag också tänkte ge en extrem makeover när jag får tid. Vi får se hur det går.

P.S Jag var på fotboll med pappa idag också, kollade Bajen-Trelleborg. Det är kul! Man borde göra sånt oftare. D.S

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, vi är lika hemma-fruiga du och jag. Jag sydde en klänning i fredags av en gammal gardin;)

2009-07-05 @ 11:50:29
URL: http://cajjsunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0