ta mig till kärlek, ta mig till dans, ge mig nåt som tar mig någonstans, för jag vill veta om kärlek finns

Jag är rastlös, trött & smått uttråkad. I princip alla mina vänner lämnar landet idag eller imorrn för att åka till Italien och glassa runt i en vecka. Vad gör jag själv då? Jo, jag jobbar, och jobbar, och jobbar. Idag är det exakt två veckor kvar, 10 arbetsdagar. 10 x 8,5 = 85. 85 timmar kvar. Woho.

Det är egentligen inga problem men jag blir lite stressad när jag känner att sommaren bara rinner ur mina händer utan att jag hinner ta vara på den. Jag som vill sola, bada, picnica & mysa på fina bryggor på kvällarna. När ska jag hinna göra det?

Imorrn är det exakt en månad kvar tills jag och tjejerna åker till Grekland och det är lite det som driver mig framåt just nu. Det kommer bli en sjukt bra vecka, det är jag övertygad om! Sol, värme och glada vänner.

En sak som gör mig lite ledsen är att när jag jobbar hela dagarna så hinner jag knappt träffa mina fina vänner. Det gör ont i hjärtat. Idag efter jobbet (slutar 13 på fredagar!) mötte jag upp favvisellen ett tag och tog en fika och catchade up varandras liv litegrann. Det behövdes! Jag är fortfarande knasigt förvirrad i magen och vet inte alls vad jag ska göra. Ibland är det synd att jag blir så känslomässigt involverad i allt jag gör.

Ska det vara så svårt att bara stänga av och låta bli att fundera?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh okej, jo det verkar bli det ! Nu när Frida fått körkort också ;) hon undrade om jag ville upp där med henne. Så alla får försöka fixa in mig ;)

Har du ett bra sommarlov annars? Formen god? :)

Puss

2009-07-04 @ 01:40:51
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0