fredag

Jag är lite ledsen i ögat för jag har glömt kamerasladden i Hallsberg. Jag som hade velat visa er hur fin min dag var igår med studentgrejer och allt. Det får bli på söndag om ni orkar vänta. Jag är uppe tidigt idag, klockan ringde 8:45 för att jag skulle skjutsa in syster & Björn till centralen. Det tokiga var att när jag gick ut till garaget så fanns där ingen bil. Tji fick jag! Mamma fick låna en jobbarkompis bil och jag vågade inte längre köra så det var bara att ta mitt pick och pack och gå hem igen. Men vet ni? Igårkväll efter Ellens studentmottagning var minsann jag familjens chaufför hem! Det är kul att köra bil! :)

Nu taggar jag muntliga i spanska via datorn kl 13, hoho. Sen ska jag försöka bli av med min sinnessyka halsont så jag blir frisk någon gång! Sen får jag väl sitta och vänta in solen också, 5 juni, borde den inte vara här då?

Psst, jag blir ledsen när så många av er aldrig kommenterar. Eller det är mer så här, jag är sjukt nyfiken bara på vilka ni är!

Annars är jag glad.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag läser och vi har nog mycket o snacka om på Jukola;) haha!

2009-06-05 @ 12:18:24
Postat av: ellen

tack för att ni var där :)

2009-06-05 @ 18:25:01
Postat av: Elina

Hohoo, den bilden tog jag! :D

2009-06-06 @ 13:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0