juni, juli, augusti, allt känns mycket lättare då

Hej mina vänner.

Det är den andra juni idag. Igår tog jag årets första dopp och det var varmt i vattnet. Jag har knappt gått i skolan idag & det märks att det snart är sommarlov. Imorrn bär det av till Stockholm för City Cup och student + slutskiva på torsdag. Kalasbra! Samtidigt är det lite vemodigt att det är sommarlov om en vecka för allting är så bra här nu, alla är glada och det händer en massa mysiga saker. Och sen vill jag verkligen inte att vissa av treorna ska sluta, det kommer kännas sjukt tomt nästa år. Däremot ser jag verkligen fram emot den här sommaren, jag tror att den kan bli riktigt bra. Det blir nytt och spännande. Jag ser fram emot mysiga, ljusa, varma sommarkvällar med skratt och kanske tillochmed lite pirr i magen. Dock ska jag jobba i 5 veckor men sen är jag fri som en fågel ett tag innan det bär av till Grekland med tjejerna 4-12 augusti. Underbart.

Jag är så glad för tillfället, ni anar inte. Jag tror verkligen att man måste ha det skit ibland för att verkligen uppskatta livet lite mer när det väl flyter på. Det gör jag verkligen nu.



Jag är otroligt glad och stolt över mina vänner också. Det är så lätt att man prioriterar bort sina vänner när man blivit lite väl bekväm i sitt förhållande men det är nog det sämsta och absolut farligaste man kan göra, det har jag kommit på. Det var nog rätt bra för mig att hamna i skiten i vintras trots allt, för jag har kommit på så mycket nyttiga saker under de här månaderna som jag nog inte hade tänkt på annars.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter underbart och grekland kommer bli sjukt roligt!

2009-06-02 @ 15:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0