8 juni, det är ljust halv elva och tre dagar till sommarlovet

Ikväll tog jag, Malin & Lilian med oss Carin på picknick(?) för att fira hennes 18-årsdag lite i efterskott. Vi dukade fram med allt gott man kan tänka sig, solen sken över vattnet och musiken var på i bakgrunden. Det finns ingen plats jag hellre hade velat vara på idag. Mina bästa vänner & solnedgången. Jag blir lite ledsen när jag tänker på att Lilian slutar på fredag & att nästa år inte alls kommer bli som i år. Förhoppningsvis så blir det ett grymt sista år här i Hallsberg ändå och jag ska absolut inte deppa för det. Jag är oerhört nöjd med livet just nu. Jag menar det verkligen. Allt flyter.



Kommentarer
Postat av: Fredrik

LÄST.

2009-06-09 @ 23:52:22
URL: http://www.facebook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0