back on track

Nu är jag tillbaks i Hallsberg igen. Rätt skönt efter jagvetintehurmånga timmars bussresa totalt. Jag har saknat min säng mycket! Jag är fortfarande ganska förkyld så jag sprang inte idag heller tyvärr. Men solen sken hela dagen så jag var rätt glad ändå. Här är dock snö och bara några futtiga plusgrader, vart är världen på väg?? Tokigt.

Jag träffade ju Niklas i helgen. Jag vet inte vad jag ska säga om det egentligen. Det kändes konstigt i magen & jag ville bara spola tillbaks tiden 6 månader så hade jag kunnat hållt honom i handen istället för att stå en halvmeter ifrån & låtsas som ingenting. Men det gick ganska bra och nu efteråt känns det rätt skönt. Men hjärtat är lite förvirrat, såklart. Även om man önskar & tror att man bara har slutat tycka om den person man älskat så mycket i 2,5 år är det inte så jävla lätt. För mig var det ju samma gamla kille som stod där och pratade med mig & jag hade svårt att tänka på hur illa han gjort mig. Men det får jag inte glömma bort.

Jag ger er en frankrikesummering och lite fina bilder imorrn. Tills dess får ni nöja er med denna söta från Paris. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0