krogdebut

Igår togs min krogoskuld. Det blev 90's i gamla stan som, precis som namnet avslöjar, bara spelar 90-tals musik. Men det var riktigt kul! Kvällen började först hos min kära vän John, som det för övrigt var riktigt kul att träffa igen, med ett antal för mig, okända människor. Dock gjorde det mig ingenting för jag har kommit på att det bara är kul att lära känna nya människor :) Väl inne på 90's mötte jag upp Ellen & hennes kompis och lyckan var total!

Jag tog en hel del fina bilder men tror tyvärr att jag glömde sladden till kameran i Hallsberg, men jag lovar att leta en extra gång. Nu ska jag möta upp Ellen i Sickla & mysa lite och ikväll blir det födelsedagsmiddag hos kusinerna.

Förresten, idag firar jag 2 månader som singel, men vet ni? Just idag bekommer det mig inte alls för jag lever livet och har kommit på att det är jävligt kul. :)

Puss sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0