live from Denmark

Hej mina vänner.

Förlåt, förlåt för att jag inte har hållit mitt löfte & uppdaterat under Frankrikevistelsen. Men det har varit så mycket annat ni vet. Träningar, lek, skratt, Eifelltorn, halsont - You name it! Just nu är vi i alla fall på ett vandrarhem i Danmark en bit bort från där tävlingen går imorrn. Det är deiligt.(?) Men det där med halsont, det är jag som har drabbats av det, så jag kommer tyvärr inte kunna springa imorrn. Jag ska alltså gå hela dagen ute på gärdet i dåligt väder(?) och träffa honom för första gången sedan den 10de januari. Det känns inte kul i magen alls, usch. Men det som inte dödar, det härdar, det har jag verkligen lärt mig.

Om jag är frisk ska jag i alla fall springa stafetten på söndag innan resan hem till Hallsberg börjar. Jag hörde under veckan att det är en massa snö & minusgrader där vilket inte lockar sådär kanonmycket. Men va sjutton, jag ska ut på krogen med några brudar från klassen på fredag och det kommer bli kul tror jag! :)

Vi var ju i Paris i förrgår kväll & det var himla häftigt faktiskt. Jag har inte lyckats få in några bilder men jag lovar ett multifrance-inlägg när jag är tillbaks på söndagkväll. Nu ska jag kurera min hals med Strepsils & sen kanske sova om ett tag så jag blir en frisk kvinna igen.

& vem det nu än var som kommenterade att jag skulle komma hem (Ellen?) så kommer jag som sagt till Hallsberg på söndag och Estocolmo lördag nästa helg. Puss!


Kommentarer
Postat av: matilda

Ånej, inte halsont! Krya på dig! Och stå på dig imorgon, det kommer gå bra! :)

2009-03-27 @ 23:52:46
URL: http://mmmatilda.blogg.se/
Postat av: karin

hoppas det är bättre med halsen! saknar er, har varit väldigt tomt den här veckan i skolan när ni har varit borta kan jag säga! lycka till om du springer! :)

2009-03-28 @ 12:59:13
URL: http://kolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0