relax, take it eeeeasy

Hej på er!

Dagen idag har börjat bra. Jag har sovit gott, ätit god frukost, kört bra bil & tagit in/hängt ut kontroller åt klubben i det lagom fina vädret. Det är sju plusgrader ute, rena lyckan faktiskt!

Just nu äter jag tomtegröt med kanel och socker, himla gott. När jag är klar med lunchen ska jag göra något som jag är jättedålig på. Jag ska ta det lugnt. Det kanske inte är så svårt tänker ni men ack så fel ni har. Heter man Klara Hall så är nog det svåraste som finns att faktiskt bara ta det lugnt. Ända sedan jag var liten har orden "Ta det lugnt Klara" förföljt mig. Överallt och i precis alla sammanhang. Men jag kan inte! Så min plan idag är att göra ett mysigt, varmt bad, lägga mig och läsa boken Flyga Drake (fast på engelska) och äta lite godis som blev över sen igår. Frågan är bara hur länge jag kommer klara av att bara ligga där upp och ner och läsa? Jag återkommer med resultatet sen. Önska mig lycka till.

Förresten så är nog kamerasladden kvar i Hallsberg så ni får hålla ut ett tag till...

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0