2 mars 2009

Nu är min födelsedag snart slut men jag tänker inte hänga läpp för jag har nog haft en av de bättre födelsedagarna i mitt liv. Morgonen började med att jag vaknade av ett grattisms och sen var det bara att sova räv tills familjen skönsjungande till slut kom in. Precis som det ska vara med andra ord :) Efter en snabb födelsedagsfrukost och paketöppning hemma bar det av till tåget så resten av dagen har spenderats i Hallsberg med en stor del av mina fina vänner. Kanonbra!

Och jag fick i princip allting som jag önskade mig så jag är helt lycklig. Mest glad är jag nog över de svarta pumpsen som jag trånat efter i på tok för många månader. Och sen fick jag en digitalkamera, hur bra var inte det? Asbra!


Så här lycklig var födelsedagsbarnet själv dagen till ära!


Efter middagen bjöds det på marrängswiss


och så här söta är Malin & Lilian en kalasmåndag

Puss på er & tack till alla ni som gjort min dag helt underbar! :)


Kommentarer
Postat av: John

haha oops var de jag som väckte dig lr? :P sorry i så fall, men jag kom på de då, så jag ville inte chansa och kanske glömma de:P hoppas de gick bra!



Grattis igen min vän och om drygt 2 veckor blire krogen! :D

pussssssss

2009-03-03 @ 00:22:58
URL: http://denunderbarajohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0