vasaloppet




Idag är det enligt tradition en hel förmiddag framför tvn. Det är ju vasaloppet! Jag tycker det är himla mysigt, att gå upp tidigt på morgonen, se starten och sen bara sitta och följa hela loppet med en kopp varm choklad :) I år blev det Daniel Tynell som tog hem segern så grattis till syster som vann hela 65 kronor på honom. Och förstås grattis till honom också!
Nu blir det femmilen på tv, gött med 8 timmar skidor i sträck, speciellt när man inte behöver åka själv..

Igår kväll var det ju inflyttningsfest hos Anders Carlsson som gällde. Det var kul att träffa folket som man inte sett på ett tag, speciellt Johanna som pallrade sig dit! Dock kunde jag inte var med och festa så mycket som jag hade velat för vid elva skulle hela gänget ut på krogen. Eftersom att det då bara var 25 timmar kvar tills jag också var 18 så tyckte alla att jag skulle testa att komma in. Tyvärr gick det dåligt, vakten var sur så jag fick ta mitt pick och pack och bege mig hemåt. Det var kul så länge det varade men nästa helg blir det min tur :)

och vet ni? Jag fyller år imorrn. Imorrn!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis i förskott Klara!

puss

2009-03-01 @ 13:28:41
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jo jag mår bra. Hur är allt med dig? :) Hur går träningen o så? Puss

2009-03-01 @ 22:27:01
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Okej, men jag tror det kommer bli bra. Man kommer över det hur jobbigt det än är. Fast de kan ta tid.. Okej, tråkigt med förkylning :/ Min träning har gått SKIT hela vintern. Varit sjuk hela tiden... Men nu har ja börjat komma igång lite o för första gången på hur länge som helst har jag kunnat vara med på ALLA träningspassen denna veckan. Så nu blickar ja framåt :p Puss

2009-03-01 @ 22:37:55
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0