söndag 8/3 2009

Inatt hade jag en dålig natt. Inte dålig som att jag inte sov utan dålig för att jag drömde och var orolig hela natten. När jag äntligen vaknade var jag helt slut och orkade inte tänka mer. Det kändes som jag hade legat och ältat hela natten. Jag drömde om att jag gick in i hans rum som så många gånger förr. Skillnaden nu var att det var någon annan som hade legat där jag brukade ligga, men i mina kvarglömda sängkläder. Det var så konstigt allting & klumpen i magen kom tillbaks, i sömnen. Sånt borde vara förbjudet, för när den kommer då börjar inte dagen något vidare bra alls. Jag tycker det är obehagligt att sova ibland, speciellt när drömmarna tar över, för de kan man inte kontrollera alls. När jag är vaken kan jag i alla fall tänka "Nej, Klara, nu får du skärpa dig". Det kan man inte göra i sömnen, tyvärr.

Det blev ingen utgång igårkväll för Ellen var fortfarande rätt förkyld så istället tog vi en myskväll hemma hos Linnea. Det kändes precis lika fint det, jag tycker mycket om att umgås med mina vänner. De som är riktigt nära och som man bara kan vara med utan att göra sig till. Så det var en fin & mysig kväll för min del och jag fick skjuts både till och från Tyresö, sånt är lyx.

När jag kommer tillbaks till Hallsberg ska jag ta kort på min nya fina väska som jag köpte igår. Ni får hålla er tills dess. Puss.

Kommentarer
Postat av: anonym bitch

I am a burned mandel

2009-03-08 @ 20:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0