time will tell

Hej mina vänner.

Helgen är slut och jag är hemma igen. Om man nu kan säga så. Ni kanske tror att jag är i Hallsberg men med hemma menar jag Stockholm, hos mamma och pappa. Jag stannar dock inte längre än tills imorrnbitti då jag ska göra som så många gånger förr, ta tåget 1h & 47 min västerut mot Hallsberg och hem nummer två.

Allting går så fort just nu. Jag är inte den som klagar på sånt, absolut inte, men ibland känns det som om man inte hinner hänga med riktigt. När jag säger så, då är det mycket på g. Det behöver inte vara just saker som händer utan det kan vara tankar och känslor också, en enda röra.

Jag var ju som sagt i Sundsvall över helgen och hade det kanonbra. ingenting att klaga på. Vet ni vad det tokiga var? Jag sprang D18E alla tre dagarna och igår, på långdistansen, kom jag fyra! 4 av 69 stycken, heeeelt galet!!! :) Jag trodde aldrig att jag skulle kunna komma så högt upp & tror det väl inte riktigt nu heller. Som sagt, jag hänger inte med alla gånger! Men det var en oerhört skön känsla som jag inte ska glömma bort i första taget :)

Nu borde jag snart sova och ladda om för veckan som kommer för det är en himla massa grejer som händer, både roliga och pirriga. Jag håller tummarna för att jag ska ta mig igenom veckan helskinnad så jag kan njuta av helgen fullt ut då det är dags för krogen och sammandrabbningen på lör-sön. Kan bli kul!

Annars så drömmer jag mest om en varm rygg att vakna bredvid.

Kommentarer
Postat av: matilda

GRATTTTIS till den bra placeringen! Vad glad jag blir för din skull! :D

2009-05-25 @ 01:39:25
URL: http://mmmatilda.blogg.se/
Postat av: Ellpan Jeey

Fan va grymt Klara! Allt slit har gjort resultat, gogogogo!

2009-05-25 @ 11:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0