tisssdag

Hej mina vänner.

Jag vet inte riktigt vad jag har haft för mig de här två senaste dagarna men jag har uppenbarligen inte suttit här. Jag har haft fullt sjå med att plugga körkortsteori & försöka deklarera (vilket jag äntligen lyckats med, 1 dag försent). Annars är läget rätt fint förutom att jag börjar oroa mig lite för spanskaprovet imorrn och mattekursprovet nästa vecka, men allting löser sig. Det har jag lärt mig :) Jag har stillat min oro med lite shopping med tjejerna i Örebro idag vilket var alldeles välbehövligt. Mest för själen, kanske inte lika mycket för plånboken.

Nu ska jag duscha, hänga tvätt, sova & drömma lite innan morgondagen börjar. Ta hand om er så hörs vi! Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0