Kjempegøy inlægg fra Norge!

Hello folks!

Jag befinner mig just nu i the big city Trondheim, hos min storasyster, och hær kommer jag vara tills på tisdag morgon. Jag har varit igång sen (HÅLL I ER NU) klockan 5 imorse och det børjar kænnas lite. Tåg, buss, tåg, flyg & buss har sagt sitt. Jag har æn så længe hunnit checka læget i stan lite och varit och handlat. Man blev helt ledsen i øgat nær ett paket køttbullar kostar 100 spænn. Vad hænder med værlden?

Jag hoppas ni har øverseende med det norska tangentbordet ett tag framøver, Anna har trasslat lite på nåt vænster.

Jag lovar att langa in en bild senare under kvællen. Nu blir det rækor och vitløksbrød. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0