vi var några filurer i Örebro häromdagen








Jag borde sova snart men tycker det är så mysigt att sitta uppe själv på kvällen. Man kan göra precis vad man vill. Det är lugnt, tyst och hela gatan utanför fönstret ligger och sover. Lite spännande på något vis.

Idag fick jag reda på att det tagit slut med en av mina vänner och hennes pojkvän. Det gjorde så ont i mig när jag träffade henne & såg hur ledsen hon var. Det kändes lite som ett slag i magen, så väl kände jag igen mig. Jag vill, för allt i världen, inte att någon ska behöva gå igenom samma skit som jag gjort även fast jag innerst inne vet att det händer nästan alla förr eller senare. Tyvärr gör inte det att det känns lättare för dem som behöver ta sig igenom skiten.

Snart ska jag sussa men har ni tänkt vara uppe en stund till kan ni ta och lyssna på Lily Allens låt Fuck you så länge. Min lyssnasönderlåt den här kvällen.

Puss mina fina

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ussch, är det någon jag känner? Vi får prata om det i helgen:)

2009-05-08 @ 07:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0