fredag hela veckan

Idag är det fredag. Jag sitter på mitt rum och tittar ut på regnet. Ska ta tåget hem till Stockholm 14.18 och till dess har jag en hel del saker jag borde få uträttade. Men jag har inte riktigt lust. Det blir ofta så såhär års. Därför gör jag precis det jag inte borde göra så nu försöker jag lära mig spela gitarr. Det har blivit min nya grej. Jag har nu försökt mig på Only you med Joshua Radin efter att jag nu efter många veckors övande kan spela Kents socker ganska okej. Jag har redan fått sjuka förhårdnader på fingertopparna, dom är riktigt arga på mig. Men det är kanske sånt man får ta. Min plan är att i vår när jag har 11 lektioner på 5 dagar (och kommer ha så galet mycket ledig tid om dagarna) ska bli riktigt duktig på att spela gitarr. Därför ska jag nog önska mig en i julklapp. Mamma, du hörde det va?

Jag har en bokrecension som måste göras och en träningsdagbok som borde fyllas i. Snart. Nu ska jag nog plinka vidare lite. Tur att Anna kommer hem i helgen så jag kanske kan få lite hjälp! Ta hand om er i tråkvädret. Vi får blicka framåt, snart är det jul!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt att höra! Jo, less på vädret är jag med! Jag längtar redan tills våren, och då har inte vintern börja ens... Men annars är allt fint, frisk igen efter en febersväng pga den influensasprutan..

Taggad tills vecka 7 också. Ska faktiskt bli riktigt kul att komma upp till er en vecka :)

Ska ni på ngt träningsläger som ni var på detta året nästa år med? Fick reda på i måndags att vi kanske ska till Portugal!! Inte illa :) haha

Puss :)

2009-11-06 @ 13:15:09
URL: http://shansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0