dags för fredagsmys

Idag har jag verkligen den där fredagskänslan som man kan få ibland. Det har varit lite si och så men den under början av hösten p.ga alla tävlingar och resor hit och dit. Men idag, idag är den verkligen på sin plats! Solen skiner, skolveckan med diverse prov och tråkigheter är över, en mysig kväll i Hallsberg med några av de finaste vännerna väntar, god mat, film och kanske lite godis. Jag är verkligen pepp! Jag funderar lite på vad jag ska göra härnäst för att få ut så mycket som möjligt av eftermiddagen. Lägga mig i min nybäddade säng och läsa något kapitel ur Flickan som lekte med elden lockar ju en del måste jag erkänna. Och kanske dricka dagens tredje kopp kaffe. (när kom detta beroende?!)

Först och främst ska jag läsa igenom alla de tusentals bloggar jag följer varje dag (ni skulle nog undra vad jag är för någon om ni visste hur många det är..).

Ha en riktigt fin fredagseftermiddag kära vänner! Kul att så många läser förresten, ni blir bara fler och fler. (även om majoriteten av er är kassa på att kommentera!)

Puss på nosen

Kommentarer
Postat av: Nora

Heej!:D Jag saknar dig hoppas du har det bra och så ses vi nästa vecka PUSSS!!!!

2009-10-02 @ 16:17:31
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja, min tränare skulle höra av sig i helgen om där var plats och så :) Ja, 25manna blir det iaf. Men 25mannafesten är jag lite osäker på, visst hade det säkert varit kul. Men de jag ska upp med är 25+ och jag känner knappt dem, sen de två jag åker upp med är födda 92, så där är det lite kört ;p haha. Jag funderar ett tag till :)

Det ska bli kul iaf! :)

PUSS

2009-10-02 @ 17:16:14
URL: http://ssofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0