she's nothing like a girl you've ever seen before

Helgen är över och jag är helt slut. Det har varit 25-manna, pisslopp alla kategorier, hets & stress, mys med Agnes, förfest (som var roligare än själva festen. Varför är det alltid så?), kass match, fest, trötthet, donken (nattens mest värda!) och idag en fin dag med fika på Söder, lite gitarrplinkande (jag jobbar nu förfullt med strummingen) och tåg tillbaks till Hallsberg.

Damn, who's a sexy bitch spelas på repeat och jag funderar lite över fenomenet orienteringsfester. De ser för de mesta likadana ut. Man vet vilka som kommer vara på vilka och vilka som kommer vara ledsna över vilka och så vidare. Det är inga överraskningar längre. Tråkigt men sant. Förhoppningsvis så kanske det kommer något revolutionerande så småningom men just nu är jag sugen på att träffa lite nytt folk & se lite nya ansikten. Trots denna lilla tanke hade jag en jätterolig kväll så jag är absolut inte bitter!

Jag dricker nytt gott te som smakar hubba bubba och laddar inför en ny fullspäckad vecka. Jag hoppas regnet slutar komma i sån otrolig mängd bara, det blir så himla mycket roligare då. Jag hoppas ni haft en fin helg mina vänner! Hittar jag några bilder från igår så ska ni få se dom sen. Puss så länge.


Jag ger er videon för att jag gillar låten, den är party liksom, inte för att jag på något sätt tycker att videon är bra. Om någon av er vet hur man bara lägger in "musikraden" utan bild så får ni gärna tala om för mig hur man ska bete sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0