sjuuuuuk

Hej mina vänner.

Mina planer håller inte riktigt idag. Jag vaknade upp med sötaste Ellen i mitt rum men istället för att bli glad över en ny fin dag så kände jag bara nej, nej nej. Huvudet dunkade, näsan var helt körd och halsen gjorde mucho ont. Förkylning? Jovars. Jag pallrade mig hur som helst upp och har spenderat hela dagen inne i stan, även om jag nog helst av allt hade velat ligga under täcket. Dock blev det en mysig dag med fika på Kulturhuset och trevligt sällskap. Jag tror till och med att jag lyckades med mitt mission att köpa nya stövlar. Efter många om och men inne på Scorett beslutade jag mig för ett par svarta, höga stövlar som nu finns i mitt hus. Grejen är bara den att dom är inga typiska "Klarastövlar" och jag känner mig inte helt övertygad över mitt köp.

Därför tänkte jag be er om hjälp, huruvida jag ska behålla dom eller inte?

Here they are:





 

Hiss eller diss?


Kommentarer
Postat av: Frida

Hiss! :D

2009-10-28 @ 22:21:00
URL: http://fridahildingsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hiss! :)

2009-10-29 @ 12:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0