back to the 80's

Jag lovade ju att jag skulle visa er bilder från helgen. Lite sent men här kommer några:

 

Vill ni veta en hemlis förresten? Jag har kommit på mig själv med att börja tycka om färgen jag har på bodyn.

 

Rosa... Typ.

 

Ni vet, jag har alltid alltid hatat rosa och allt som har med färgen att göra. Tyckt att det varit alldeles för flickigt och allt det där. Så jag skäms lite över att berätta att igår köpte jag en rosa tröja, helt frivilligt. Fast den är ju inte grisrosa förstås, men den är helt klart åt det rosa hållet. Börjar jag bli lite flickig av mig?


NÄR OCH HUR HÄNDE DETTA??




Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag stod seriøst och øvervægde att køpa ett par skitsnygga, skithøgklackade pumps med stor rosett på hælen før 699 norska kr hærromdagen- Det ær illa!!

2009-09-03 @ 23:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0