känn pepp?

Nu är det höst. Jag får ont i magen bara jag tänker på det. Regn, mörker och kyla. Allting blir så mycket tråkigare på hösten, precis allt. Dock har jag bestämt mig för att den här hösten inte alls ska bli sådär grå och trist som den kan bli ibland. Redan idag har jag gjort en sak som kommer göra hösten lite mysigare. Jag har köpt en ny mössa. En grå och fin. Och nu lyssnar jag på Winnerbäcks nya skiva på Spotify och blir glad över vad jag hör. Konserten i Annexet den 7 november kan nog bli riktigt bra ändå. Och sen ska ju Martin och jag på Muse den 24 oktober. Och imorrn är det SM-fest.

Hörde ni? SM-fest! Imorrn! Elevhemmet är redan i extas och folk är taggade till tänderna. Årets tema är nationaliteter och varje elev har blivit tilldelad ett land. Jag själv ska vara Japan. Jag tänker mig en sån där riktig geisha..Vi får väl se vad jag kan knåpa ihop! 

Jag ska nog inte klaga över hösten än, den verkar ju kunna bli riktigt mysig!



p.s Fråga inte om SM i helgen för det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Gick bra i princip hela banan men slutade på en trettonde plats. En placering från finalen. Hade en tid på 43 minuter. Det som gjorde mig mest ledsen var att i de andra två heaten hade jag kommit 6a eller 7a på den tiden. Där gick folk vidare på 46 min... men det blev som vanligt jag med min otur som lottades i det absolut tuffaste heatet och inte fick springa final. Så nu vet ni. d.s

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Galet kul att bli geisha! Føreslog till och med det før Bjørns orienterings-køk nu nær det snart ær o-dag med maskerad. Blir nog bra ;)

2009-09-23 @ 19:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0