Klara + äpplen = false

Jag förstår inte varför jag gång på gång ger mig fasen på att köpa äpplen när jag innerst inne vet att jag inte tycker att det är speciellt gott. Sagt och gjort. Nyss satt jag här och gjorde om samma misstag för sjuttioelfte gången. Jag började äta och tänkte typ "åh, gott med ett äpple" men efter några tuggor inser jag "nej, inte alls så gott" och slänger de 2/3 som är kvar i papperskorgen.

Varför kan jag inte bara acceptera?! Jag tycker inte om äpplen. Dom ger mig dålig magkänsla. Äppelkaka i alla ära men färska äpplen, big nono.

Kommentarer
Postat av: agnes

äpplen är gott! nu tror jag bestämt att du ligger och sover söta lilla klara :) ha en trevlig dag!

2009-09-09 @ 09:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0