saturday night

Idag har jag varit med lillasyster när hennes skola (min gamla) firade 90-år. Det var ungefär lika kul som det låter. Efter det lilla äventyret ägnades resten av dagen i stan med mamma. Hösten har varit sådär riktigt kanonfin idag så det var jättemysigt att gå omkring i stan! Jag köpte för ovanlighetens skull en sjal(!), (undras hur många som finns i mitt lilla lager nu egentligen..) men annars var jag rätt försiktig med shoppingen. Studiebidrag i veckan känns lovande.

Vill ni veta en rätt sjuk grej? Jag har världens träningsvärk i min vänstra underarm, på översidan. Och i hela min vänstra hand. Anledningen: Guitar hero är min nya pojkvän. Man blir som besatt efter ett tag, helt galet!

Nu ska jag läsa Flickan som lekte med elden och sen ladda inför en ny dag. Orohetskänslorna i magen är nog lite bättre idag, tror jag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0