och jag snubblar med tungan på en bokstav i ditt namn

Imorse när Jack Johnson som vanligt började sjunga på mobilen ville jag inget hellre än att somna om. Det var verkligen en sån där morgon när man bara vill burra ner sig i det varma, mjuka täcket och sova någon timme till. Men nejnej, upp flög jag och en halvtimme senare bar det iväg mot träningen. Det här med morgonträningar är rätt fascinerande tycker jag. Innan man stuckit iväg är man så nyvaken så det finns inte men sen, sen när man väl är ute då är det sjukt skönt! För att inte tala om hur nöjd man är efteråt när man sprungit klart ett bra pass kl 9 på morgonen!

Så har alltså min morgon sett ut hittills. Nu blir det snart lunch i skolan och sen lite samhällskunskap B. Den kursen är hur kul som helst! I eftermiddag blir det shopping med brudarna i Örebro också så det här ser ju ut att bli en riktigt bra dag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg bild:D

2009-09-02 @ 13:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0