un día con mis amores

Idag har jag lekt med två av mina finaste vänner. Karro och Johanna. Vi sågs i stan och sightseade(?) oss själva i Stockholms okända delar. Det är något man borde göra oftare. Herregud vad mycket fina ställen det finns egentligen, som man inte har en aning om. Sen att dagen var världens finaste vårdag gjorde ju inte saken sämre direkt. Vi satt och snackade skit på ett fik vid Observatorielunden och hade det mysigt.





När vi hade tröttnat på fiket drog vi oss till stans södrare delar och insåg att vi trivs mycket bättre där. Killarna är snyggare, husen mysigare och människorna trevligare. Det bara är så. Knäppt men sant.

Vi var på bio också. Såg Remember me. Så. himla. fin. film. Jag blev lite ledsen i hjärtat men den var verkligen bra. Se den, pronto.

För er som är kändiskåta (läs Martin) så kan jag passa på att meddela att jag såg både Paradise Hotel-Andreas och The Hives i levande form under mitt besök i innerstaden. Den förstnämnde var inte alls lika snygg som jag tänkt mig (tråkig upptäckt) och de sistnämda var ett gäng vanliga grabbar som köpte korv i korvmojjen vid Medis. Men ändå, The Hives är inte fy skam om man tänker efter.

Åkte hem från stan och lämnade tjejerna men det var knappt jag hann äta middag innan dom var i krokarna igen. Men vad gör man inte? Det var bara att bjuda in fröknarna på en kopp te. Och ja, en kopp te. Inget annat.


Jag och Johanna är rätt nöjda i våra nya, likadana tröjor. Håhåjaja.

Det var den dagen. Min dag. Tack tjejer för att ni är så härliga! Lovelovelove


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kan bara tänka mig hur sjukt mysigt ni hade..

o ni kan bara tänka er hur himla gärna jag skulle ha velat vara med!



(rekord, 2 kommentarer på samma dag!)

2010-04-09 @ 14:56:06
Postat av: carin

Såg ditt sms vännen, men har glömt att svara. Hives är bäst! Du skulle ha raggat upp dem. Förresten hur går det med Prison Break? :) Puss

2010-04-09 @ 18:26:22
URL: http://evhiki.blogg.se/
Postat av: Klara

Malin, vi hade det kanonbra men det var trist att du inte var med! Grymt med kommentarsrekord, fortsätt så!



Carin, Jag vet, kom på det lite försent bara! Ehm..prison break går väl sådär. Jag ska jobba på det under helgen. Puss!

2010-04-09 @ 21:20:12
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0