augusti

Ikväll slog det mig att den här månaden, just den här månaden, nog kommer bli hur bra som helst. För några dagar sen var jag stressad över att jag inte har hittat något jobb än. Idag är jag lugn.

Just nu är jag nere hos morfar med familjen i några dagar för att sen komma hem, packa om och dra till Way Out West. Känner på mig att dagarna i Göteborg med många av mina favorittjejer kommer bli dom galnaste och härligaste på väldigt länge. Och sen när jag kommer hem igen, arbetslös eller ej, hinner det knappt gå två veckor innan det är dags för Popaganda i Årstaviken. Agnes har redan fixat biljetter (halva priset dessutom!) och det spritter i hela kroppen.

En månad full av fina vänner, underbar musik och dans dans dans. Vad spelar det för roll om man har ett arbete eller inte då?

Jag vill att alltihopa ska börja.

NU.


Kommentarer
Postat av: Karin

Pepp, pepp, pepp inför WOW! Vilka ska du dit med? :)

2010-08-04 @ 15:55:18
URL: http://vartduvillsafortdukan.blogg.se/
Postat av: Klara

Så himla pepp jag med! Jag ska dit med fyra tjejkompisar från Hallsbergsåren. Kommer nog bli kalas! Vem/vilka ska du dit med? Hoppas vi ses där!

2010-08-06 @ 23:48:19
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: Karin

Fint :) Jag ska dit med min kompis Jonas (från Gbg, springer/sprang för Tolered-Utby OL) framförallt, men sen har jag flera vänner som ska dit också. Det skulle vara kul att ses! Ta mitt nr om du har lust att sammanstråla någonstans :) 0736893259!

2010-08-07 @ 13:32:08
URL: http://vartduvillsafortdukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0