alla dessa beslut

Fick just reda på att jag antagen till juristprogrammet i Uppsala till våren. Jag vet inte vad jag tänkte, antagligen att jag aldrig skulle komma in, men nu när jag alltså gjorde det blir jag så där förvirrad igen. Borde kanske vara jätteglad, eller så borde jag inte bry mig alls. Jag som faktiskt har bestämt mig för att inte börja plugga nu och troligtvis inte ens läsa juridik till hösten får ända en klump i magen och börjar vela. "Tänk om jag kommer ångra mig sen. Och tänk om det är juridik jag faktiskt vill läsa." Snart orkar jag inte med mig själv längre och framförallt så orkar jag inte med den här tiden i mitt liv när ALLT handlar om massa stora avgörande beslut. Det tar kål på mig. Hur i h-vete ska man veta att man väljer rätt?? Känner man sånt? Jag som får beslutsångest bara jag ska välja vilka kläder jag ska ha på mig på jobbet eller vilka godissorter jag ska välja till godispåsen. Det här blir för mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför inte börja plugga, känns det inte rätt är det ju bara att hoppa av, eller hur? :)

2010-12-27 @ 17:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0