christmas lights

En jul i mitt hus.


Mer eller mindre lyckat knäckkokande. Resultaten blev dock sjukt gott.




(Alltså, nu ger jag upp! Har laddat upp den här bilden FYRA gånger för att den hamnat på snedden. Orkar inte mer.) Kusin Alva & jag på julafton.


En fin farmor och en fin mamma.


Hela tjocka släkten.


Moster och kusin.




Juldagspromenad.



27e december idag och julen går mot sitt slut. Jag är ledig fram till nästa måndag och just nu känns allt bara så himla lugnt och skönt. Igår åkte jag skidor för första gången denna vinter och jag förundras varje gång över hur härligt det är. I eftermiddag väntar lite mellandagsrea. Ska försöka trotsa människodjungeln och leta reda på en sjyssht, varm dunjacka. Känns som det kan vara ett smart val denna vargavinter. Sitter och funderar lite på nyårsafton också. Mina fina vänner och jag är lite veliga över vad vi ska hitta på, så är det någon med ett grymt förslag så är ni välkomna att höra av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0