matkoma

Hej kompisar.

Som vanligt tog livet över och gjorde att jag försvann några dagar. Jag har ju inte ens berättat hur det var i Göteborg förra helgen! Det var kanon, såklart, och jag blir lika positivt överraskad varje gång jag kommer dit. Det var skönt att bara umgås med tjejerna hela helgen och skratta som jag bara gör med dom. Jag har verkligen saknat det. Men hur som så tänkte jag nog inte riktigt be om ursäkt för att det var så länge sen sist (för det kommer säkerligen hända igen) utan istället visa er lite vad jag har gjort idag.

Jag var med mamma, pappa och lillasyster på Utö och gick på julmarknad och åt julbord. Första gången i mitt liv som jag gick iväg på ett riktigt julbord. Vad ska jag säga, herregud. Satt där och tänkte att det är ganska sjukt egentligen hur vi alla sitter där och äter och äter och äter tills magen ropar STOPP (x10) medan människor i många andra länder svälter för att dom just inte får någonting av det där som vi har sådant överflöd av. Det fanns så mycket mat där så det var nästan lite tokigt. Precis allt som man kan tänka sig ska finnas på ett julbord, plus tusen andra grejer som man inte skulle tänka sig (typ kräftor). Det var sjukt gott och jag var i mathimlen. Efter fem rundor och flera timmar vid bordet kom dock matkoman som liksom hängde i luften på hela stället, vilket i sig resulterade i att resten av kvällen har varit väldigt seg. Men det var det absolut värt. Himla fin dag minsann!











Nu blir det sängen och sova. Kan nog gå upp lite senare imorrn och skippa frullen för som det känns nu kommer jag inte behöva äta nånting på en vecka framöver. Skeemta bara, fast ändå inte. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0