friday i'm in love

Det är fredag. (lördag typ nu.) Min heliga vilodag blev ingen sådan för på väg hem från Hallsberg ringde mamma och undrade om jag inte var sugen på lite spinning. Klart jag var! Sagt och gjort. Vilodagen blir imorrn istället vilket passar ganska perfekt då jag ska leka med två små killar mellan ett på dagen och elva på kvällen. Tio timmar nonstop barnvakt. Pengar rullar in som dom ska...det går bra nu?

Har jag tur får jag nog jobba lite i veckan också. Antingen på mammas dagis eller i skolan där Ellen jobbar. Vore mer än bra.

Ni såg väl Anna Haag ikväll??? SHIT va starkt gjort av henne! Helt makalöst!

Imorrn är det dags för herrarnas dubbeljakt så det är väl bara att hålla tummarna för att dom ska lyckas åstadkomma något liknande. Nu ska jag nog ta och läsa lite Snabba Cash och sussa sött. Tycker förresten att den boken börjar bli lite seg efter knappt trehundra sidor. Vill bara se filmen. Pronto. Har inga dåliga förväntningar när Joel Kinnaman är med..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0