jag vill ha dig för mig själv i en taxi på väg hem genom nattrafiken

Dagen blev rätt bra tillslut. Mamma och jag hittade ett par fina skor och massa snygga träningskläder i Sickla. (tur att man fyller år snart..) Sen hann jag även vara lite effektiv och städa en sväng på mammas jobb vilket gör att jag har råd att fika massa kakor imorrnkväll när jag ska till stan med Karro och Ellen. Thumbs up. I och försig ska jag nog inte äta så många fler kakor efter x-antal uppätna här hemma sen i förrgår när jag bakade.. Men en god latte eller två sitter aldrig fel!

Skidskyttestafetten ikväll var väl sådär kul. Ungefär lika kul som herrarnas sprint igår. Men jag är inte bitter, imorrn är det grabbarnas tur att ännu en gång visa vad dom går för. Jag håller alla mina tummar. 

Tills dess får ni lyssna på den här godingen med Mr Lundell och ha det så fint.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0