a beautiful day



Är inte detta underbart så vet jag inte vad som är!

Jag hade lite problem med att ta det lugnt när jag väl kom ut i spåret och upptäckte att skidorna gick som på räls (någon som är förvånad? nej, tänkte väl) men efter ett tag bestämde jag mig för att lägga ner hårdkörnigen och bara njuta av solen. Även fast jag hade svårt att acceptera att jag inte kunde vara Charlotte Kalla idag och mer kände mig som en såndär ickekunnande skidåkare som går på skidorna mer än de åker, så var det rätt skönt. Jag upptäckte att det har sin charm det med. Jag menar, hur ofta har man tid att åka och titta runt omkring sig när man tränar nuförtiden? Det var nåt nytt. Himla fint en dag som denna dessutom.

Hur som helst så var det sjukt skönt att komma ut en sväng och angående det där med fräknarna, dom har numera invaderat mitt ansikte...

Kanske blir det vår i år med, trots allt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0