raincheck


(snodda bilder från Karros kompis)

Ikväll var jag i stan och tittade på en liten spelning som några polare till Karro hade vid münchenbryggeriet. Riktigt duktiga killar faktiskt! Lät lite åt The Kooks-hållet. Om ni hör talas om Raincheck någon gång i framtiden så är det dom. Dom ska förresten vara förband åt Markus Krunegård nästa helg. Ganska coolt.

Efter spelningen gick Karro, Ellen, jag och två av Karros kompisar och fikade vid Mariatorget. Det var skönt att catcha up med tjejerna lite! Och himla kul att lära känna två nya brudar. Sånt borde man göra oftare. Ja alltså, både catcha up och knyta nya kontakter. När vi gick där i stan slog det mig hur fint det är i Stockholm, speciellt på kvällarna. Jag ser fram emot varma sommarkvällar på Söder med fina vänner. Det vore väl mysigt.

Ni såg väl os-stafetten ikväll? Jag hoppas verkligen det för annars missade ni världens händelse. Herregud, jag trodde jag skulle dö där ett tag när Northug började knappa in. Men Hellner lyckades hålla undan och säkra ännu ett os-guld för Sveriges del.

Underbart!!

Nu väntar sängen för imorrn kommer bli en lång dag. Först stå vid Järlas monter på Nackas företagsmässa mellan tio och fem och sen hem och fira pappa som fyller 52. Blir nog en fin dag. Sov gott sugarpies.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vet du att en av killana i bandet, Rasmus är Tildas (du vet hon som var med på håkan) gamla kille:) Jag tror att typ halva min gammla klass var där också eftersom de går på tullinge. Bara så du vet, haha!:)

2010-02-25 @ 09:56:19
Postat av: Klara

Haha nej det hade jag inte en aning om?! Men hon Matilda, Karros kompis, som var med oss och fikade hade minsann också hållt på lite med honom vad jag förstod ;) men han var ju söt! Ja, så var det nog. Karro kände alla! PUSS

2010-02-25 @ 23:44:30
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0