sometimes i still need you

Hej finingar. Hur mår vi ikväll?

Jag sitter med lite halvkrasslig hals efter gårdagens skrik och borde nog sova. Åker tillbaks till Hallsberg imorrn, med buss då det typ inte går några tåg och jag så hemskt gärna vill se herrarnas femmil. Har en helvetesvecka framför mig (förutom födelsedag på tisdag förstås!) som jag inte ens vågar tänka på. Har tvåhundra sidor kvar att läsa i Snabba cash som jag ska skriva en recension på samtidigt som jag ska skriva klart hela samhällsuppsatsen. Båda till på fredag och uppsatsen är verkligen långt ifrån klar. Jag får ont i magen. Jag orkar inte ta tag i det. Inte nu. Vill bara göra nånting annat, åka någon annanstans och träffa nya människor. Se nya leenden och lära mig om nya favoriträtter. Har inte alls lust att åka tillbaks till Hallsberg och skolan nu. I och försig vill jag inte bara vara här hemma heller, då skulle jag dö av tristess. Men jag vill göra nånting, anything.

Ingen som vill ut och upptäcka världen med mig?


heart skipped a beat - The xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0