saturday night live

Trettonde februari idag då. Jag har sovit på tok för få timmar inatt och känner mig ungefär därefter. Förstår inte hur jag ska kunna hålla mig vaken till skidskyttet klockan tio ikväll? Men va tusan, man lever bara en gång. Maskinen igår var precis lika bra som sist. Trångt, varmt och jävligt men sjukt bra drag. Och Afasi var precis lika snygg som alltid.

Nu är jag hemma hos familjen, kände att det var dags att träffa dom lite efter x-antal veckor på annan ort. Imorrn väntar skidåkning med mamma så jag hoppas på lite roligare väder än det har varit idag. Och sen är det ju den där himla roliga alla hjärtans dag-dagen också. Jag gillar inte riktigt den dagen. Har man pojkvän så blir man stirrig för att man måste hitta på något mysigt och bra och allt det där (ja, ni vet) och har man inte det så får man ju ångest ändå när man tänker på att alla man känner är på mysiga middagar och biokvällar och gud vet allt. Men tanken är ju fin förstås.

Jag fick i och försig två biobiljetter på posten idag så är det någon söt kille därute som är sugen på lite popcorn och en bra film så är jag inte den som bangar.

Snart blir det fläskfilé med potatisgratäng. Åh, vad jag älskar att vara hemma ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0