miercoles

Är inne på andra koppen kaffe för förmiddagen och kunde nog inte haft det bättre just nu. Knäppt vad lite kaffe kan göra för humöret egentligen. Jag har redan tränat ett av dagens två pass (ol-intervaller i ekoparken) och är nu sådär härligt slut i kroppen som man blir av mycket träning. Musklerna i benen värker och jag funderar på hur jag ska överleva eftermiddagens cykelintervaller med Carin. Men det är bara att bita ihop, snart är vinterträningen över och barmarken här! Och sen har vi ju OS att se fram emot hela kvällen. Det är dags för Emil Jönsson att visa vad han går för, så kanske Sverige tar hem ett tredje guld. Det vore väl bra fint? Jag håller alla mina tummar och tår i alla fall!

Jag sitter ute vid olgydatorn och hänger. Hittade lite gamla bilder. Typ dom här:





Hoppas ni mår kalas idag och är pigga och glada. Nu ska jag kila till skolan en sväng och mysa. Take care. Och hörrni förresten, det vore kul om ni hojtade till här ibland. Kom igen nu. Hur mår ni??

PUSS


Kommentarer
Postat av: matilda

Jag mår bra Klara! Skönt å höra att du också mår bra! Men all den här snö, vad gör den här?! Det är nästan så jag funderar på att dra utomlands för träningsläger. Och träning är inte prio 1 nu så då är det iiilllaaa. Bara för att få lite barmark! Jag har en fråga till dig, vart i Grekland har du varit? Jag vill dit och vill ha underbara stränder och natur. Jag ska åka med Emil om det blir av så det behöver inte vara party stället # 1. Skulle vara super med lite tips! :) Hoppas sista träningspasset går bra! Det är lite bra att läsa om folk som tränar för då känner jag mig lite motiverad och jag försöker träna men det går inte så bra alltid.. Med cred till dig, du är ju superduktig!! KRAM!

2010-02-17 @ 18:59:45
URL: http://mmmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0