listen to the morning's song, it's singing


så här såg det ut utanför mitt fönster imorse innan pappa fick gå upp på taket och skotta

Sitter i soffan och kollar lite på OS och gör lite allt möjligt annat samtidigt. Har kollat på både damernas och herrarnas masstarter utan att egentligen vara speciellt inne i tävlingen. Vet knappt hur det gick för svenskarna. Riktigt så illa är det kanske inte, men nästan. Försöker planera min vecka lite och helt plötsligt fick jag tusen saker att göra. Huvudet hänger inte med. Vilket är precis så som jag vill ha det när jag tänker efter. Men jag blir lite stirrig innan jag får ihop allting. Hur som helst så ser det äntligen ut att bli en rolig vecka och inte så långtråkig som jag trodde när jag kom hem. Ska bland annat jobba lite på tisdag, träffa Karro och Ellen på onsdag och sen på fredag ser det ut som om det blir Jamie T på Debaser. Kan nog bli fint. Sen fyller pappa år på torsdag också och sen jag ska ge mig ut i affärerna och hitta ett par nya snygga sneakers till mig själv nån dag däremellan. För jag fyller ju faktiskt år snart jag med, nine days left.

Känner mig helt hög på livet ikväll. Ibland finns det inget tråkigare och allt är bara grått och dystert men nu, precis just nu hade jag nog inte velat ha det på något annat sätt. Allt rullar på och jag är helt nyfiken på vad den här våren och fortsättningen på 2010 har att komma med. Student, jobb(?), you name it. Kan knappt vänta.

Skön känsla.

Nu ska jag försöka sova fast jag är medveten om att jag är alldeles för uppe i varv för att kunna lyckas.


Kommentarer
Postat av: ellenn

speedad kväll asså, jag somnade typ 2 :(

2010-02-22 @ 08:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0