backseat love

Halsen gör fortfarande ont och jag sysselsätter mig bäst jag kan utan träning. Det går väl sådär. Idag innebar det en solig promenad till hok-stugan där vi lyssnade på en föreläsning om kost, vilken i och försig inte kändes jätteviktig då man varit på ett antal sånna innan. Men det var skönt att komma bort från rummet ett tag! När jag kom hem passade jag på att titta på en film som några av tjejerna hyrde igår. "He's not just that into you." Namnet avslöjar var den handlade om och det var en riktigt rolig film faktiskt. Handlar om hur tjejen träffar en snygg kille, dom har lite mysigt, han säger att han ska ringa och sen gör han det ju inte förstås. Och hon hittar på tusen olika förklaringar till varför han inte ringt. Han kanske har dött, kanske har tappat bort lappen med hennes nummer osv osv. Känner ni igen er? En aning. På så sätt var den härlig, för man fick lite distans till hela den där grejen som man så gärna fastnar i själv.

Hur många av er såg p3 guldgalan förresten? Är det bara jag och Lovisa som helt hade missat att det var Salem Al Fakir som var Damien Adore (den sköna killen med mustasch som spelade synt)??? Jag blev verkligen positivt överraskad! Och att det var han som skrivit låten? Den killen växer i mina ögon för varje framträdande. Sen att Robyn kom och stal showen lite gjorde ju inte det hela sämre direkt...




Jag är helt upprymd över allt bra som finns i musikväg just nu. Och som grädde på moset blir det nog Maskinen på Frimis på fredag. Jag är pepp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0