en onsdag i januari

Hello sugarpies!

Sitter i mitt rum och tittar ut genom fönstret. Det bara snöar, och snöar, och snöar. Varför finns det så sjukt mycket mer snö den här vintern än det har gjort på massa år? Kunde inte han där uppe varit sjyssht och delat upp snömängden lite? Då hade vi i alla fall fått lite vinter varje år istället för mastodontvinter 2010 och fjösvinter 2009.

Vore inte det bra?

Igår kollade jag på P3 Guldgalan som är en av de bättre galorna vi har i detta land. Men jag måste säga att jag blev paff när Fever Ray kom upp på scen för att ta emot pris.

HUR SÅG HON UT?! OCH VARFÖR LÄT HON SOM EN ORCH FRÅN SAGAN OM RINGEN?

Jag kanske bara missade helt att det hon gjorde var helt rätt och coolt. Eller?

Nu ska jag göra mig en kopp kaffe för att sen gå till skolan och flumma lite om huruvida buddhism är en religon eller en livsstil. Kan nog bli nåt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Okej, nu har jag inte ens sett P3 Guld, men jag tror att jag vet varför hon såg och lät som en knäppis. Karin Dreijer (som är Fever ray och ena halvan i The Knife) visar aldrig ansiktet i offentliga sammanhang, bara iförd masker och med förvrängda röster. Samma sak på konserter och i intervjuer. Så det är egentligen inget ovanligt, that's how they roll :)



Så nu kan du tycka att det är coolt istället, haha.



Kram!

2010-01-20 @ 15:47:26
URL: http://karinbarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0