onsdag

Hej fina ni.

Hoppas ni överlever i snöstormen. Här i Hallsberg har det snöat non-stop precis hela dagen. Visst, jättemysigt på alla sätt och vis men jag börjar sakna barmarken och våren. När kommer den och hälsar på? Jag är medveten om att vi bara är inne på slutet av januari än så länge men eftersom att snön har legat packad i en dryg månad så har man ju tappat tidsuppfattningen. Jag har aldrig upplevt en vinter så här lång tror jag.

Ni vet, idag när vi sprang orientering (ja, vi gör det i januari) så var det liksom en meter snö på marken. Det som gjorde det hela allra värst var att det först låg ett puderlager högst upp (allt verkade frid och fröjd) men under detta (typ 2 dm under) kom SKAREN. I hate that bitch. Det gör ont, man får sår och det är stenhårt. Sen kom lössnön igen. Förstår ni grejen? Löpsteget blir inte vettigt någonstans när det ser ut såhär i skogen.

Annars har jag haft en fin dag på Bodaborg med olgy och nu ikväll tittade jag och mina söta vänner på "the ugly truth." Har ni sett den? Himla rolig film faktiskt. Det som är lite knäppt är ju att det är ungefär sådär det ser ut och går till på riktigt.

Annars har jag galet ont i axlarna efter alla konstiga rum man skulle krypa igenom idag och är in desperate need of massage. Frivillig någon? Jag kan bjuda på kaffe och mammas hemgjorda kanelbullar.

DEAL?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0