sunday bloody sunday

Hej finingar.

Har ni haft en mysig söndag? Jag har varit med mamma och pappa i Lida och åkt skidor. Det var kallt och jag och pappa gav oss ut på längsta spåret. 18 km. Så här efteråt kan jag känna att det var lite av en dum idé. Efter drygt en timme tog all min energi slut och såhär framåt kvällen har jag fått ondare och ondare i halsen. Synd om tandläkaren som jag ska till imorrn...

Ny vecka imorrn. Sista lovdagarna för min del. Dock ser det ut att bli en riktigt fin vecka, om jag kan hålla mig frisk vill säga. På torsdag ska jag och Malin hem till Johanna och mysa, sen ska vi på bio och se Avatar med våra pappor och sen på fredag är det hejdå-middag för Linnea som snart åker iväg på sin långa långa resa. Blir nog kalas ska ni se! Ni får ha det fint så länge och håll gärna tummarna för att mitt dumma halsont försvinner snabbare än snabbt.

Förresten. Jag ska fortsätta med andra halvan av årsresuméen så fort jag får internet till min bärbara(där alla bilder finns). Hopefully tomorrow. Om ni tyckte att det var något att ha förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0