lillördag

Hörrni, jag har sommarlov/semester om två dagar! Imorrn är sista 06.30-16.00 dagen då jag slutar 13.00 på fredag. Lovely. Fyra veckor som hårt arbetande kvinna gick ganska fort trots allt och nu funderar jag ibland på om jag skulle passat på att jobba längre när jag hade chansen. Men nej, jag bestämde mig för fyra veckor så det var så det fick bli. Jag måste lära mig att stå för valen jag gör här i livet. Och sluta tveka så mycket. Och tänka "om jag hade gjort så istället så hade.." Allting löser ju sig till slut, det vet både ni och jag.

Just nu ser jag mest fram emot några sköna dagar på Muskö och sen en förhoppningsvis galen och härlig helg med ett gäng klasskompisar nästa helg. Jag saknar dom allihop så det kan nog inte bli annat än kanon.

Nu är det Tyskland-Spanien på tv. Som den lilla spaniorskan jag ibland önskar att jag vore hejar jag på España. Tror att dom och Holland i finalen på söndag kan bli riktigt roligt. Vi får väl se om jag får som jag vill.

Time for bed. Sleep tight cupcakes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0