smak av sommar

Jag har semester nu. Eller så är jag arbetslös eller har sommarlov. Jag vet inte riktigt vilket. Konstigt nog så känns det inte så där hejdundrande jätteroligt utan precis som allt annat den senaste tiden, lite vemodigt. Vad händer nu liksom?

Jag flyr i alla fall till landet och Muskö några dagar med mamma, pappa och lillasyster för att bada, åka båt och njuta lite. Vi är inte så high tech att vi har internet där ute så ni får hålla er tills jag är hemma helt enkelt vilket blir på tisdag eller onsdag.

Tills dess får ni njuta av smaken av sommar. Det ska jag försöka göra.


p.s Försökte lägga upp en fin bild från balefterfesten men det trådlösa krånglar.. Kom just på att jag inte visat er bilder därifrån..eller så många från studenten heller för den delen. Allting gick så fort så jag har nog inte hunnit. Men hörrni, jag är ju fri nu som sagt. Vi tar det i veckan helt enkelt! PUSSS. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0