ner i ljuva livet

I helgen hade jag det så himla bra. I fredags kom mina glada vänner från klassen upp till Solsidan och Malins hus och sen var det fullt ös. Grillning, Gröna Lund, middag på Vapiano, öl på Mosebacke och bad i havet. På grönan blev jag som en liten flicka igen. Herregud vilken skräckblandad förtjusning jag känner när jag är där. Vill åka allt men vågar egentligen inte alls. Oftast inser jag inte detta förrän jag sitter där i fritt fall på väg upp med noll möjlighet att ångra mig och en dödsångest som ger mig rysningar längs ryggraden. Men det hör väl till antar jag.

Hur som helst så var hela helgen kanon och när killarna stack i söndags kom Lovisa en kvart senare för övernattning och mys. Hann knappt städa undan efter det första gänget men vad gjorde väl egentligen det? Finns det hjärterum så finns det stjärterum.

Tack söta fina ni för att ni är så härliga.

Nu får ni se lite bilder från min lördagskväll.











Har just insett att den här sommaren hittills har varit väldigt väldigt bra. Jag hoppas att den fortsätter så. Imorrn åker jag tillbaks till Hallsberg(!!) för att mysa med Agnes och Ida, dregla lite över Oskar Linnros (ja, musiken alltså..) och hänga ute på Aspön med grabbarna en natt. Ihh, blir glad bara jag tänker på det!

Puss.


Kommentarer
Postat av: Matilda

alltså fritt fall.- FYFAAAAN! Var där igårkväll och shajjjssseeeee! ;)

2010-07-24 @ 17:02:22
URL: http://mmmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0